Zgłoś naprawę

Wypełnij formularz prawidłowymi danymi.

Pola oznaczone są wymagane!

Dane osobowe

Dane sprzętu

Numer seryjny urządzenia zazwyczaj znajduję się z tyłu lub na dolnej części obudowy. Najczęściej jest oznaczany jako S/N (Serial Number).
Model urządzenia zazwyczaj znajduję się z tyłu lub na dolnej części obudowy. Bardzo ważne jest to, aby podać jego pełne oznaczenie, bez skracania.

Transport

Koszt wysyłki jest uzależniony od gabarytów sprzętu. Podamy go w odpowiedzi na twoje zgłoszenie.
Pamiętaj aby dobrze zabezpieczyć swój sprzęt przed wysyłką!
Najlepszym zabezpieczeniem jest oryginalne pudełko wraz z wkładami styropianowymi. Jeśli stosujesz opakowanie zastępcze, upewnij się że sprzęt jest stabilnie zabezpieczony i nie ma żadnych luzów. W przypadku pakowania telewizora/monitora, matryca nie może przylegać bezpośrednio do płaszczyzny pudła. Kurier może odmówić zabrania niepoprawnie zapakowanego sprzętu!

Centrala Firmy

Punkt serwisowy Warszawa


SZYBKA DIAGNOZA
Potrzebujesz swojego sprzętu „na wczoraj”? W określonych przypadkach jesteśmy w stanie zdiagnozować i naprawić
Twoj sprzęt w 48 godzin!

KURIER DO DRZWI
Nie masz czasu, aby do nas przyjechać?
Kurier odbierze Twój sprzęt i przywiezie go po zakończonej naprawie na terenie całej polski!

GWARANCJA
Do każdej naprawy otrzymujesz od nas co najmniej 90-cio dniową gwarancje!

Jeśli dalej nie jesteś pewien, czy zlecić nam naprawę, zadzowń! Odpowiemy na wszystkie Twoje pytanie związane z przebiegiem prac.


Informacja
Po wypełnieniu formularza poprawnymi danymi, zgłoszenie zostanie przesłane do weryfikacji przez naszych pracowników. Po poprawnym rozpatrzeniu zostaniesz o tym poinformowany.